Jutun lähetti Pia , Lokakuun 18, 2005 kello 09:16:18
Re: Pitkän tien pää Vastineena juttuun: Pitkän tien pää, jonka kirjoitti: Purolammen Porukka , Lokakuun 17, 2005 kello 17:17:04: Osanottomme suruunne! Pia & Sessa
Vastineena juttuun: Pitkän tien pää, jonka kirjoitti: Purolammen Porukka , Lokakuun 17, 2005 kello 17:17:04:
Osanottomme suruunne!
Pia & Sessa
Vastineet / Follow Ups: