Jutun lähetti Sanna , Marraskuun 21, 2003 kello 10:53:24
Re: VALITUS AUTTOI!! Asia selvä!Vastineena juttuun: VALITUS AUTTOI!! Asia selvä!, jonka kirjoitti: Majka , Marraskuun 21, 2003 kello 10:37:31:
Loistavaa! Olin juuri kirjoittamassa Sampolle, onneksi ehdin lukea Majkan viestin, etten ehtinyt painaa sendiä!
Kivaa tulla Messariin! Nähdään siellä!