Jutun lähetti Eeva , Syyskuun 11, 2005 kello 08:02:39
Re: KV Kotka 10.9Vastineena juttuun: KV Kotka 10.9, jonka kirjoitti: Kirsi , Syyskuun 10, 2005 kello 18:58:31:
ONNEA MYÖS MEILTÄ KOTKASSA JA MUUALLAKIN MENESTYNEILLE!
ONNEA MYÖS NORJANMAALLA MENESTYNEILLE MAJKALLE JA MARIKALLE; KOIRINEEN!!!T:EEVA
Kirsi kirjoitti:
» Hei, tässä Kotkan tulokset ja onnittelut Unalle ja Taijalle sekä Dumbolle ja Vuokolle!» tuomari: Joan Walsh, Irlanti
» Nuorten luokan uros
» Borgåkers Olen Pikku-Dee: EH» Valioluokan uros
» Flinkbein Wolec: EH» Veteraani urokset
» Flinkbein Kompletny-Pon: EH
» Sukan Dumbo: ERI1 PU1 VSP ROP-vet» Valioluokan narttu
» Flinkbein Udany: ERI1 PN1 Cacib ROP» Veteraani narttu
» Sukan Funny Face: ERI1 PN2 VSP-vet» -Kirsi-