Re: KV Kotka 10.9


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Eeva , Syyskuun 11, 2005 kello 08:02:39
----------------------------------------------------------------------

Re: KV Kotka 10.9

Vastineena juttuun: KV Kotka 10.9, jonka kirjoitti: Kirsi , Syyskuun 10, 2005 kello 18:58:31:

ONNEA MYÖS MEILTÄ KOTKASSA JA MUUALLAKIN MENESTYNEILLE!
ONNEA MYÖS NORJANMAALLA MENESTYNEILLE MAJKALLE JA MARIKALLE; KOIRINEEN!!!

T:EEVA


Kirsi kirjoitti:
» Hei, tässä Kotkan tulokset ja onnittelut Unalle ja Taijalle sekä Dumbolle ja Vuokolle!

» tuomari: Joan Walsh, Irlanti

» Nuorten luokan uros
» Borgåkers Olen Pikku-Dee: EH

» Valioluokan uros
» Flinkbein Wolec: EH

» Veteraani urokset
» Flinkbein Kompletny-Pon: EH
» Sukan Dumbo: ERI1 PU1 VSP ROP-vet

» Valioluokan narttu
» Flinkbein Udany: ERI1 PN1 Cacib ROP

» Veteraani narttu
» Sukan Funny Face: ERI1 PN2 VSP-vet

» -Kirsi-



----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]