Jutun lähetti Kirsi , Elokuun 29, 2005 kello 09:10:03
Re: Tallinna 27.8.2005Vastineena juttuun: Tallinna 27.8.2005, jonka kirjoitti: Hannele , Elokuun 28, 2005 kello 23:41:40:
Paljon onnea Viiville ja Tarmolle kotijoukkoineen! :-)
t. Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo