Re: viikonlopun tuloksia


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Mervi ja Karvat , Elokuun 15, 2005 kello 13:05:48
----------------------------------------------------------------------

Re: viikonlopun tuloksia

Vastineena juttuun: viikonlopun tuloksia, jonka kirjoitti: Taija , Elokuun 14, 2005 kello 21:07:18:

Moikka!
ONNEA ISOSTI Woleck Wompatille tupla ROPista sekä hienosta RYP 4 sijasta!!!'
Onnea Ukkimies Pompsulle ROP Vetsku tuloksesta !1
Onne Pikku Pikille sertistä!!

Onnea siis kaikille tasapuolisesti hienoista tuloksista!!

Mervi ja Nuo paukapäät


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]