Jutun lähetti Mervi ja Karvat , Elokuun 15, 2005 kello 13:05:48
Re: viikonlopun tuloksiaVastineena juttuun: viikonlopun tuloksia, jonka kirjoitti: Taija , Elokuun 14, 2005 kello 21:07:18:
Moikka!
ONNEA ISOSTI Woleck Wompatille tupla ROPista sekä hienosta RYP 4 sijasta!!!'
Onnea Ukkimies Pompsulle ROP Vetsku tuloksesta !1
Onne Pikku Pikille sertistä!!Onnea siis kaikille tasapuolisesti hienoista tuloksista!!
Mervi ja Nuo paukapäät