Re: Lisätietoja PON-agilitymestaruuskisoihin Lempäälässä 27.8 (lauantai)


[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]

Jutun lähetti Tommi , Heinäkuun 6, 2005 kello 15:34:27
----------------------------------------------------------------------

Re: Lisätietoja PON-agilitymestaruuskisoihin Lempäälässä 27.8 (lauantai)

Vastineena juttuun: Re: Lisätietoja PON-agilitymestaruuskisoihin Lempäälässä 27.8 (lauantai), jonka kirjoitti: Taija , Heinäkuun 6, 2005 kello 07:53:55:

Taija kirjoitti:
» .......ehtii vielä PON-infoonkin :-)

OK, no hyvä, sitten sinne kanssa.

--
- TRa


----------------------------------------------------------------------

Vastineet / Follow Ups:





[ Vastineet / Follow Ups ] [ PON-sivujen juttupalsta ] [ FAQ ]