Jutun lähetti Tommi , Heinäkuun 6, 2005 kello 15:34:27
Re: Lisätietoja PON-agilitymestaruuskisoihin Lempäälässä 27.8 (lauantai)Vastineena juttuun: Re: Lisätietoja PON-agilitymestaruuskisoihin Lempäälässä 27.8 (lauantai), jonka kirjoitti: Taija , Heinäkuun 6, 2005 kello 07:53:55:
Taija kirjoitti:
» .......ehtii vielä PON-infoonkin :-)OK, no hyvä, sitten sinne kanssa.
--
- TRa