Jutun lähetti Kirsi , Heinäkuun 3, 2005 kello 23:27:06
Re: ONNEA VIIKONLOPUN MENESTYJILLEVastineena juttuun: ONNEA VIIKONLOPUN MENESTYJILLE, jonka kirjoitti: Taija , Heinäkuun 3, 2005 kello 23:00:56:
Onnittelut tasapuolisesti kaikille viikonloppuna menestyneille!!! :-)
t. Kirsi, Jouni, Fani ja Osmo-boy