Jutun lähetti Kirsi , Heinäkuun 1, 2005 kello 14:23:11
Re: ONNEA Vastineena juttuun: ONNEA, jonka kirjoitti: Taija , Kesäkuun 26, 2005 kello 19:24:53: Mieltä kans hurjasti onnea isukille Intti-tittelistä!!! :-) t. Kirsi, Osmo sekä Fani
Vastineena juttuun: ONNEA, jonka kirjoitti: Taija , Kesäkuun 26, 2005 kello 19:24:53:
Mieltä kans hurjasti onnea isukille Intti-tittelistä!!! :-)
t. Kirsi, Osmo sekä Fani
Vastineet / Follow Ups: