Jutun lähetti Hanna & Briardit , Kesäkuun 27, 2005 kello 12:17:15
Re: ONNEAVastineena juttuun: ONNEA, jonka kirjoitti: Taija , Kesäkuun 26, 2005 kello 19:24:53:
MEILTÄKIN ONNEA UUDELLE INTILLE ! Kahen viikon päästä sitten
juhlistetaan titteliä :-)***Hanna & mustat***