Jutun lähetti Minä ja PON , Kesäkuun 9, 2005 kello 22:57:09
PON-leiriMilloin ilmoittaudutaan PON-leirille, ja mitä siellä oikein tapahtuukaan. Voiko tulla kotiPONin kanssa. Opetellaanko siellä agilityä ja muuta kivaa? Millainen majoitus on? Koska alkaa? Kalenteriin pitää saada pian varauksia ennenkuin muut ehtii ensin.